Bank met ATM

Alert Bouterse
Beste OSM-mers

Ik heb een vraagje, Bij de ABN Amrobank (in schiedam) staat wel de ATM, maar niet de bank, Ik dacht dus even de bank toe te voegen. Nu zie ik staan in een van de instellingen de vraag of er een publieke ATM beschikbaar is. Ja, naturlijk. maar. nu mijn vraag: moet ik de Bank (met instellingen publieke ATM naast de ATM laten staan of de losse ATM verwijderen? De bak heeft namelijk bebaalde openingstijden, terwijl de ATM 24/7 open is.

Ik hoor graag jullie idee.

Grt,

Alert Bouterse

Re: Bank met ATM

Maarten Deen
On 2017-03-20 11:10, Alert Bouterse wrote:
> [...]
> Bank (met instellingen publieke ATM naast de ATM laten staan of de
> losse ATM verwijderen? De bak heeft namelijk bebaalde openingstijden,

Als je op zo'n detail wil mappen (is helemaal niks mis mee) dan zou ik
een aparte node voor de ATM maken. Als de bank een ATM binnen heeft kun
je daar amenity=bank, atm=yes doen en de buitenautomaat als een aparte
amenity=atm.

Maarten

Re: Bank met ATM

Alert Bouterse
Hoi Maarten,

Dank voor de respone. Dat is nu het geval. Alleen nog even de openingstijfen van de bank toevegen. Ik vermoed dat dit dan het geval is bij de meeste andere banken.

Grt. Alert