Brievenbussen

Christ van Willegen
Hallo allemaal,

tante Pos (tegenwoordig TPG, als ik alle naamswijzigingen heb
meegekregen) heeft onlangs heel veel brievenbussen verplaatst (in
ieder geval bij mij in de buurt).

Zullen we ze een vriendelijk mailtje sturen met de vraag of dat zij
coordinaten hebben van al hun brievenbussen, zodat we in 1 keer alle
oude data eruit kunnen gooien en vervolgens vervangen door de
officiele versies?

We kunnen dan ook als persbericht uit laten gaan dat TPG ons de
locaties van die dingen heeft geschonken, misschien dat er dan meer
bedrijven zich gaan realiseren dat het verstrekken van dit soort data
een positief effect (lees: 'gratis reclame') kan hebben...

Groeten,

Christ van Willegen

Re: Brievenbussen

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen
Ik geloof dat TNT  ons indertijd al de locaties
van de bussen geweigerd had. Ik weet niet meer
hoe en wanneer.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.

2009/2/12 Gert Gremmen <[hidden email]>:
> Ik geloof dat TNT  ons indertijd al de locaties
> van de bussen geweigerd had. Ik weet niet meer
> hoe en wanneer.

Flauw... blijkbaar houden ze niet van reclame :-)

Groeten,

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0

Re: Brievenbussen

Zoran Kovacevic
zie ook/update: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bestaande_geodata_hergebruiken#Brievenbussen

2009/2/12 Christ van Willegen <[hidden email]>
> [...]

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0

http://www.kovacevic.nl/blog

Re: Brievenbussen

Stefan de Konink-3
On Thu, 12 Feb 2009, Christ van Willegen wrote:

> [...]
> coordinaten hebben van al hun brievenbussen, zodat we in 1 keer alle
> oude data eruit kunnen gooien en vervolgens vervangen door de

De vorige keer dat ik ze telefonisch heb gesproken en gemaild lag de bal
bij Cendris. We kunnen het uiteraard oppakken :)

Stefan

Re: Brievenbussen

Dieter Van Uytvanck

> Flauw... blijkbaar houden ze niet van reclame :-)

Misschien nog een keer vragen? Je weet nooit dat ze zich ondertussen
bedacht hebben.

(Stond eigenlijk nog op mijn to do lijstje, samen met de banken voor
de pinautomaatlocaties, maar het staat er al zo lang op dat ik maar
niks meer beloof)

gr,
Dieter`