Changeset na een paar dagen nog niet zichtbaar

Changeset na een paar dagen nog niet zichtbaar

Patrick Coenen
Ieder, ik heb dit nog niet meegemaakt. Een snelle aanpassing van een nieuw aangelegd fietspad en bijbehorende afsluiting van aangrenzende straten, maar is door mij in ID gedaan en gecommit. Maar de wijzigingen zijn na een paar dagen nog steeds niet zichtbaar. Heb ik iets gemist? Set: #66764935

Re: Changeset na een paar dagen nog niet zichtbaar

Maarten Deen
On 2019-02-01 14:54, Patrick Coenen wrote:
> [...]
> straten, maar is door mij in ID gedaan en gecommit. Maar de
> wijzigingen zijn na een paar dagen nog steeds niet zichtbaar. Heb ik

Ik heb hetzelfde met een changeset. Ik zie hem wel als ik vanuit mijn
werk verbind (dat gaat via de UK of USA, een van beide), maar vanuit mij
thuis zie ik hem niet.
Ik had dit op de algemene talk ook al even genoemd en daar kwam Tom
Hughes met de melding dat er voor verschillende regio's ook
verschillende render computers zijn.
Lijkt me erg inefficient, maar goed.

Volgens mij zie ik je changeset hier ook. Je hebt het einde van de
Thermiekstraat in een fietspad veranderd en een fietspad langs de
Reijmersbekerweg gelegd?

Maarten

Re: Changeset na een paar dagen nog niet zichtbaar

Patrick Coenen
Precies. Langs de reijmersbergerweg een fietspad. De dwarsstraten zin nu doodlopend geworden. 2 uur geleden nog erlangs gereden en de situatie nog eens visueel gechecked. bij mij changeset is ook een link naar de publicatie van overheid die deze aanpassing aangeeft