E-mail hosting openstreetmap.nl domeien

Stefan de Konink-3
Hoi,

Na de oprichting van Stichting OpenGeo hebben we best wat moeite gedaan om
een algemeen nut beogende instelling te worden (ANBI). En we zijn een
tijdje geleden ook toegelaten tot Google Apps for Non-profits. En nee, dat
had he-le-maal niets te maken met een ander recent berichtje.
<http://www.nrc.nl/nieuws/2015/06/02/vertrektijden-en-vertragingen-ov-vanaf-vandaag-in-google-maps/>

Er zijn wat positieve dingen aan dat programma, en een is de hosting van
e-mail. In de afgelopen jaren heb ik op mijn persoonlijke servers dit soort
zaken afgehandeld en je hebt een volledige wasstraat nodig om spam te
filteren.

Voor missing maps heb ik een nieuwe "discussiegroep" aan gemaakt. Ik ga
ondertussen de oude bestemmingen testen.

--
Stefan