[Fwd: Your new extension has been approved]

[Fwd: Your new extension has been approved]

Milo van der Linden-4

The osmMap 0.1 module for Joomla! has been approved by the Joomla
extensions team.

It can be downloaded at:

http://extensions.joomla.org/extensions/photos-&-images/maps/7913/details

The source code is available at:

http://trac.openstreetmap.org/browser/extensions/joomla/mod_osmMap

if you are interested, please help enhancing this extension.

kind regards,

Milo van der Linden.

Re: [Fwd: Your new extension has been approved]

rob-3-3
goed bezig !

maak je ook meteen ff een firefox plugin ;)

2009/4/8 Milo van der Linden <[hidden email]>:

> [...]
>
> http://trac.openstreetmap.org/browser/extensions/joomla/mod_osmMap
>
> if you are interested, please help enhancing this extension.

Frank Fesevur
2009/4/8 Milo van der Linden <[hidden email]>:

> The osmMap 0.1 module for Joomla! has been approved by the Joomla
> [...]

Net geïnstalleerd, maar op mijn lokale test-systeem laat hij geen kaart zien :-(

Dus even in de paginabron gekeken en het blijkt dat er iets fout gaat
met het genereren van de JavaScript. Geen idee of het mijn
instellingen zijn, maar het werkt hier in ieder geval niet. Ik draai
hier Joomla 1.5 op IIS (En ja, ik *weet* dat IIS niet ideaal).

Dit staat er in de bron:

<b>Notice</b>:  Undefined variable:  keyboardefaults in
<b>c:\inetpub\wwwroot\joomla15\modules\mod_osmMap\mod_osmMap.php</b>

Ik heb nog wat gestoeid met alle "Yes/No" parameters, maar zonder resultaat.

Gegroet,
Frank