Google sluit deal met Rotterdamse kaartenmaker AND

Google sluit deal met Rotterdamse kaartenmaker AND

Bas de Lange
Beste Talk'ers,

http://webwereld.nl/nieuws/57201/-google-sluit-deal-met-r-damse-kaartenmaker-and-.html

Bas de Lange

06 166 26 950

Hoofdorganisator Software Freedom Day Nederland
http://www.youtube.com/watch?v=y0_KiVdIOtc

http://softwarefreedom.nl/

Re: Google sluit deal met Rotterdamse kaartenmaker AND

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen
opengooglemap.nl  ????

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.

Hoofdorganisator Software Freedom Day Nederland
http://www.youtube.com/watch?v=y0_KiVdIOtc

http://softwarefreedom.nl/

NL tileserver updates

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen

Openstreetmap.org heeft nu
< 24 uur updates, hoe staat
het nu met de NL server ?

Gert Gremmen

Re: NL tileserver updates

Stefan de Konink-3
On Sun, 26 Apr 2009, ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen wrote:

> Openstreetmap.org heeft nu
> < 24 uur updates, hoe staat
> het nu met de NL server ?

We wachten op Oxilion.

Re: NL tileserver updates

Stefan de Konink-3
Stefan de Konink wrote:

> We wachten op Oxilion.

We wachten op de compilatie ;)

Stefan

Re: NL tileserver updates

Roeland Douma
Nouja er zal nog heel wat gecompileerd en geconfigureerd moeten worden. Daar
gaat mijn middag op de bank hangen ;)

--Roeland

On Monday 27 April 2009 00:10:19 Stefan de Konink wrote:

> We wachten op de compilatie ;)
>

> Stefan

Re: NL tileserver updates

osm-9
Als je nu een fatsoenlijke distributie pakt waarbij je niet alles zelf
hoeft te compileren, we leven tenslotte niet meer in 1990... :p

  Roeland Douma wrote:

> Nouja er zal nog heel wat gecompileerd en geconfigureerd moeten worden. Daar
> gaat mijn middag op de bank hangen ;)
>
> --Roeland

Re: NL tileserver updates

Lennard
> Als je nu een fatsoenlijke distributie pakt waarbij je niet alles zelf
> hoeft te compileren, we leven tenslotte niet meer in 1990... :p

Gelukkig compileren we zelf, zodat we makkelijker en sneller bij kunnen
blijven, zonder van derden en hun RPM'etjes afhankelijk te zijn. :p

--
Lennardd

Re: NL tileserver updates

Ben Laenen
On Monday 27 April 2009, [hidden email] wrote:

> Gelukkig compileren we zelf, zodat we makkelijker en sneller bij
> kunnen blijven, zonder van derden en hun RPM'etjes afhankelijk te
> zijn. :p

Je bent toch niet alles aan het compileren à la Linux From Scratch hoop
ik? Dat je de programma's die nodig zijn om te renderen compileert daar
kan ik inkomen, maar al de rest compileren is voor niets nodig, en zal
het onderhoud over langere tijd compleet ondoenbaar maken (tenzij je
iemand hebt die daar full time mee kan bezig zijn misschien)...

Ben