Hyperlink in window van een pointer werkt niet

Hyperlink in window van een pointer werkt niet

Jan Pieter de Groot

Op mijn website heb ik een Openstreetmap kaart geplaatst met pointers http://members.home.nl/jp.de.groot/merklappen.htm . Bij het aanklikken van een pointer verschijnt een informatie window met tekst, afbeelding en of een hyperlink. Als ik de hyperlink probeer aan te klikken verdwijnt de window. Wat moet ik in de broncode aanpassen om de window te fixeren en de hyperlink te kunnen aanklikken?

Re: Hyperlink in window van een pointer werkt niet

Pieter Klein
Beste Jan Pieter,

Geen idee hoe je dat oplost, maar in Firefox werkt het bij mij sowieso niet, want zodra je de pointer van de punaise afhaalt sluit het gehele venster. De problemen kunnen dus browser gerelateerd zijn.

Succes met de site gewenst.

Pieter Klein, Ede

Op wo 7 aug. 2019 om 13:42 schreef Jan Pieter de Groot <[hidden email]>:

[...]

Marco van der Heide

Hoi Jan Pieter de Groot,

Ik heb met Edge (op Chromium gebaseerd) hetzelfde probleem als Pieter Klein. Ik kom met mijn cursor niet bij de hyperlink, zodra ik mijn muis beweeg verdwijnt de popup en dus ook de hyperlink.

Ziet er wel gelikt uit trouwens! Echt netjes.

Ik hoop dat je eruit komt.

Groeten,

Marco van der Heide

Re: Hyperlink in window van een pointer werkt niet

Marc Gemis
Ik heb even gezocht op "leaflet keep popup up" en vond
bv https://stackoverflow.com/questions/30649919/leaflet-keep-popup-open

helpt dit ?

mvg

On Wed, Aug 7, 2019 at 1:42 PM Jan Pieter de Groot <[hidden email]> wrote:

> [...]

Re: Hyperlink in window van een pointer werkt niet

nouwsfam
Hoi,

Ik zie dat je javascript een waarschuwing geeft bij het klikken op een pointer: " MouseEvent.mozPressure is deprecated. Use PointerEvent.pressure instead. ". Ik denk dat je het in die richting moet zoeken.

Groeten en succes,
Henk

On Wed, Aug 7, 2019 at 1:41 PM Jan Pieter de Groot <[hidden email]> wrote:

[...]

Henk Nouws