Kick off bijeenkomst European Satellite Navigation Competition 2009

Kick off bijeenkomst European Satellite Navigation Competition 2009

Bas de Lange
Beste Talk'ers,

Myckel Habets van het Local Open Source Cluster Leiden sturde mij dit.
Wellicht ook interessant voor OSM'ers?

http://www.kennisalliantie.nl/index.php?id=34125&PHPSESSID=b50f99253ef492592dddcd17c76218de

Kick off bijeenkomst European Satellite Navigation Competition 2009
(15 mei 2009)

De competitie daagt u uit om nieuwe toepassingen in te zenden die gebruik
maken van satellietnavigatiesystemen (inzenden kan in de periode van 1 mei
t/m 31 juli 2009).

De Kennisalliantie organiseert in samenwerking met ESA de regionale
wedstrijd voor de European Satellite Navigation Competition (Galileo
Masters Competition).

Bent u een innovator, entrepreneur, student of onderzoeker? Bent u
geïnteresseerd in kansen die satelliet navigatie heeft voor uw bedrijf? Of
wilt u als investeerder meer weten over mogelijke nieuwe bedrijvigheid in
Navigatie Technologie?
Kick-off

Uitleg over deze competitie en Galileo krijgt u op vrijdag 15 mei 2009 van
14.30 tot 17.45 uur. Deze dag is bedoeld om u de kans te geven nieuwe
ideeën op te doen en mogelijke samenwerkingspartners te ontmoeten. Tijdens
deze kick-off bijeenkomst wordt u duidelijk gemaakt hoe u mee kunt doen
aan deze competitie. Naast de prijzen die Logica ter beschikking stelt,
krijgt de winnaar ook internationale publiciteit en exposure via de
Galileo website en de beschikking over een stand en exposure tijdens het
Kennisfestival 2009.

Bas de Lange

06 166 26 950

Hoofdorganisator Software Freedom Day Nederland
http://www.youtube.com/watch?v=y0_KiVdIOtc

http://softwarefreedom.nl/

Re: Kick off bijeenkomst European Satellite Navigation Competition 2009

Milo van der Linden-4
W00t!

Dit is zeker een interessante, Bas!

Thanks voor de link!

Bas de Lange wrote:

> [...]
> Kennisfestival 2009.

Re: Kick off bijeenkomst European Satellite Navigation Competition 2009

Stefan de Konink-3
Milo van der Linden wrote:
> W00t!
>
> Dit is zeker een interessante, Bas!

Dit hadden ze toch vorig jaar ook georganiseerd? Had daar nog een hoog
resolutie blindegeleide project ingestuurd op basis van kadaster kaarten.

Stefan

Re: Kick off bijeenkomst European Satellite Navigation Competition 2009

rob-3-3
Op 8 mei 2009 22:17 heeft Stefan de Konink <[hidden email]> het
volgende geschreven:

> Dit hadden ze toch vorig jaar ook georganiseerd? Had daar nog een hoog
> resolutie blindegeleide project ingestuurd op basis van kadaster kaarten.

Maar de blinde geleide hond kon zeker geen kaart lezen ;o)

Rob wrote:
> Maar de blinde geleide hond kon zeker geen kaart lezen ;o)

Die heeft een WoefWoef

...duh!