Mariapad project

Frank Steggink
Hoi,

In de diary op de OSM site kom ik een zeer interessant bericht tegen,
namelijk dat OSM data wordt hergebruikt voor een wandelroute tussen Elst
(Gld.) en Den Bosch die langs kerken, e.d. voert. Zie
http://www.openstreetmap.org/user/Frankl2009/diary/6139. Kijk, dit soort
initiatieven is precies waar OpenStreetMap voor bedoeld is en ik verheug
me erop om te zien welke initiatieven er nog meer in de toekomst met OSM
data worden ontplooid!

Groeten,

Frank

Re: Mariapad project

Frankl
Dat is wel bizonder snel, Frank (want ik heb het bericht op mijn OSM blog net
gezet!).

Ik merk dat de link alleen werkt als het punt (leesteken) erafgehaald wordt.

Vriendelijke groeten,
Frank