OSGeo.nl/OSM-NL/QGIS-NL Nieuwjaarsborrel 12 jan 2020 Dudok, Hilversum

OSGeo.nl/OSM-NL/QGIS-NL Nieuwjaarsborrel 12 jan 2020 Dudok, Hilversum

Just van den Broecke @Nexus10
Beste Mensen,

De OSGeo.nl traditionele Nieuwjaarsborrel met OpenStreetMap Nederland in
Cafe Dudok, Hilversum t/o station NS, (bovenzaal) . Opgeven via OSGeoNL
Meetup: [1] .

Dit keer ook samen met de kersverse QGIS-Gebruikers Groep Nederland [2].
Ook maken we hier plannen voor 2020. Als je voorstellen hebt of iets
wilt organiseren, of wil laten zien wat je in 2019 gedaan hebt en in
2020 wilt gaan doen, dit is een plek om te laten weten! We doen dit keer
alleen korte 5-minuut "pitches" 1 a 2 slides van 15:30-16:30, voor de
rest: borrrelen!

Ben je nooit eerder op een OSGeo.nl event geweest? Schroom niet om langs
te komen als je interesse hebt in Open Source en Open Data voor Geo.
Opgeven via Meetup [1] dus.

[1] https://www.meetup.com/OSGeoNL/events/267249156
[2]
http://www.qgis.nl/2019/11/21/kort-verslag-oprichtingsvergadering-qgis-gebruikersgroep/

Tot dan dan, Groet!

Just van den Broecke
voorzitter OSGeo.nl

Re: OSGeo.nl/OSM-NL/QGIS-NL Nieuwjaarsborrel 12 jan 2020 Dudok, Hilversum

St Niklaas
Hi Just,

Bedankt voor de uitnodiging.
Bij vorige meetingen zat er nog de gelegenheid tot eten aan vast, is dat gewijzigd ?
Want het wordt niet genoemd, klopt mijn gevoel en mag ik dat zelf regelen ?

Nick
OSM

Re: OSGeo.nl/OSM-NL/QGIS-NL Nieuwjaarsborrel 12 jan 2020 Dudok, Hilversum

Just van den Broecke @Nexus10
Hoi Nick,

Alles is als voorheen, dus er is gelegenheid tot blijven eten.
Staat genoemd in de Meetup:
https://www.meetup.com/OSGeoNL/events/267249156/. Is wel op eigen kosten.

Tot dan!

Groet,

Just

On 31-12-19 12:35, St Niklaas wrote:

> [...]
> OSM

Re: OSGeo.nl/OSM-NL/QGIS-NL Nieuwjaarsborrel 12 jan 2020 Dudok, Hilversum

Bedankt voor de update.
Zonder eet gelegenheid moet ik voor mijn dieet eerder afbreken om op etenstijd thuis te zijn. Met eten neem ik gewoon de tijd om te horen.

Nick

Ps Prettige Jaarwisseling