OpenStreetMapper rond Enschede

Stefan de Konink-3
Goedemiddag,

Voor wat hulp met een OpenStreetMap server zoek ik iemand die in de buurt
van Enschede woont. Als je kunt helpen met een harddisk vervangen, zou je
me dan even off-list kunnen mailen?

--
Stefan

Re: OpenStreetMapper rond Enschede

St Niklaas
Hi Stefan,

Al aan het Forum gedacht om die oproep te plaatsen of laat je die aan mij ?
In die "regio" ken ik er maar 2 en wat baggers, maar niemand persoonlijk laat staan de technische kant of capaciteiten en ik ben daar al 4 jaar niet meer geweest.
De klacht toendertijd was ik moet bijna alles alleen doen.
Voor die lijst kan ik mezelf wel verhuizen, maar verder dan geen bewerkingen of 5 - 9 jaar terug, kom ik niet.

Nick