Romania pentru Garmin (+ curbe de nivel)

Romania pentru Garmin (+ curbe de nivel)

Janos Rusiczki
Salut,

Mai de mult (vreo 6 - 7 ani) genera cineva de pe aici o harta a Romaniei pentru device-uri Garmin cu tot cu curbe de nivel. Ieri am fost foarte frustrat ca eram intr-o zona fara semnal si nu am reusit sa ma descurc pe Garmin-ul meu de bicicleta care are harta de pe acele vremuri (si evident lipsesc gramezi de poteci si drumuri care au fost desenate intre timp).

Pot sa descarc de undeva asa ceva? Am vazut ca sunt cateva surse dar nu stiu daca au curbele de nivel, ceea ce e foarte important pentru bicicleta.

Mersi,
Janos

Re: Romania pentru Garmin (+ curbe de nivel)

Bogdan Chiriac
Mai este si varianta: http://garmin.openstreetmap.nl/ , are si curbe de nivel.

Pe 20 august 2018, 11:01, Janos Rusiczki <[hidden email]> a scris:

Multumesc,
Bogdan Chiriac