Sluiskiltunnel geopend.

Tijmen Stam
De op- en afritten van de Sluiskiltunnel staan nog als "under
construction", terwijl deze gisteren geopend is. Kan iemand met lokale
kennis eens kijken of deze ongeveer goed liggen en dan de
construction-tags verwijderen?

Zie http://www.openstreetmap.org/relation/47806#map=16/51.2959/3.8121 en
verder oostwaarts, aan de andere kant van het water.

Tijmen/IIVQ

Re: Sluiskiltunnel geopend.

Lennard

Op 20 mei 2015 21:13 schreef Tijmen Stam <[hidden email]>:

> [...]
> construction", terwijl deze gisteren geopend is. Kan iemand met lokale
> kennis eens kijken of deze ongeveer goed liggen en dan de

Aanstaande zaterdag middernacht gaat de tunnel pas daadwerkelijk open. Je kunt er nu nog niet doorheen.

Re: Sluiskiltunnel geopend.

Tijmen Stam
On 20-05-15 22:24, Lennard voor den Dag wrote:

> Aanstaande zaterdag middernacht gaat de tunnel pas daadwerkelijk open. Je kunt er nu nog niet doorheen.

Aha, oeps!

Vreemd, meestal is een officiële opening hooguit enkele uren voordat het
publier er door mag, en soms pas weken (maanden) er na!

Tijmen

Re: Sluiskiltunnel geopend.

Lennard
On 21-5-2015 22:40, Tijmen Stam wrote:

> Aha, oeps!
>
> Vreemd, meestal is een officiële opening hooguit enkele uren voordat het
> publier er door mag, en soms pas weken (maanden) er na!

Of enkele dagen later, zoals nu. En toch is deze tunnel 5 weken eerder
dan oorspronkelijk gepland open gegaan. Geen slecht resultaat.

Ik heb gisteren een berg gpx tracks gemaakt en het zojuist recht gelegd
op basis daarvan.

--
Lennard

Re: Sluiskiltunnel geopend.

St Niklaas
Lennard,

Mooi werk, wie beheert het geheel, de weg en de toeritten ?

Mvg

Hendrikklaas

Re: Sluiskiltunnel geopend.

Lennard
On 25-5-2015 9:31, St Niklaas wrote:

> Mooi werk, wie beheert het geheel, de weg en de toeritten ?

De NV Westerscheldetunnel. De (mintgroene) kleurstelling van de
wegaankleding, zoals lichtmasten en andere bovengrondse elementen, is
ook dezelfde als van de Westerscheldetunnel.

"Sinds vannacht rijdt het verkeer door de Sluiskiltunnel. Het wachten
voor de brug bij Sluiskil is daarmee voorbij.Het betekent ook dat u
informatie over de Sluiskiltunnel kunt inwinnen bij de NV
Westerscheldetunnel.

Gisteren werd de Sluiskiltunnel opgeleverd door aannemerscombinatie
BAM-TBI aan de BV KKS. De BV droeg de tunnel over aan de provincie
Zeeland die op haar beurt het beheer en onderhoud overdroeg aan de
Westerscheldetunnel."

http://www.sluiskiltunnel.nl/de-sluiskiltunnel/nieuws/sluiskiltunnel-open-voor-het-verkeer?id=152

--
Lennard

Re: Sluiskiltunnel geopend.

Martien Scheepens-2
Ik heb nog een vraagje:
De "oude" weg is nu een primary met wegennummer N61 én N62. Wat is de huidige status van de weg? Moet N62 niet opgeruimd worden? Heeft de weg überhaupt nog een nummer? (Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus ik ken de situatie niet)

Groeten,

Martien

On 25-5-2015 12:19, Martien Scheepens wrote:

> [...]
> huidige status van de weg? Moet N62 niet opgeruimd worden? Heeft de weg
> überhaupt nog een nummer? (Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus ik

De dubbelnummering van de oude weg (Hoofdweg) over de draaibrug is
inderdaad opgeheven. Deze is nog wel de N61.

--
Lennard