State Of The Map update: verblijf in Amsterdam

State Of The Map update: verblijf in Amsterdam

Martijn van Exel-4
Ha allen,

Steeds meer mensen schrijven zich nu al in voor State Of The Map 2009 in Amsterdam. Misschien heb jij dat ook al gedaan of ben je het nog van plan. Denk in dat geval ook aan het tijdig boeken van accomodatie! Het is hoogseizoen en betaalbare hostels / hotels in de hoofdstad raken snel vol. Dus als je van plan bent om in Amsterdam te overnachten gedurende de conferentie, boek dan nu vast.

Waarom zou je in Amsterdam overnachten tijdens SOTM? Nou, bijvoorbeeld om niets te missen van de activiteiten die zich in de avonduren ontspinnen: gezellig met een internationale groep mappers de stad in, met een goed glas bier eindeloos zwammen over de merites van tracktype=grade5 of wat je dan ook verder bezighoudt in je OSM-leven en daarbuiten. De vele gezichten leren kennen bij de namen. Een waardevol onderdeel van deze conferentie!

Nog even een link naar de registratiepagina:
http://www.stateofthemap.org/register-now/

Zie je 10-12 juli in Amsterdam - of daarvoor ;)

Martijn van Exel
Local Organising Committee
State Of The Map 2009

Re: State Of The Map update: verblijf in Amsterdam

Stefan de Konink-3
Martijn van Exel wrote:
> [...]
> tracktype=grade5 of wat je dan ook verder bezighoudt in je OSM-leven en
> daarbuiten. De vele gezichten leren kennen bij de namen. Een waardevol

Worden er ook API-fights en Database-Deathmatches georganiseerd?

Stefan

Re: State Of The Map update: verblijf in Amsterdam

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen
Nee maar ik stel een leuke prijs beschikbaar
voor de winnaar van de quadcopter fight ! ;<))

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.

> [...]

Stefan

Re: State Of The Map update: verblijf in Amsterdam

rob-3-3
Ik zet alvast metalen propellers erop ;o)
is er al een lijst bekend van NL'ers die gaan ?

Op 17 april 2009 14:24 heeft ce-test, qualified testing bv - Gert
Gremmen <[hidden email]> het volgende geschreven:

> Nee maar ik stel een leuke prijs beschikbaar
> voor de winnaar van de quadcopter fight ! ;<))
>
> Gert Gremmen
>
> Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
> �� Before printing, think about the environment.

osm-9
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/State_Of_The_Map_2009/Who%27s_going%3F