Voetbalclubs

ronald-2
voetbalclubs
Er blijken al vreselijk veel voetbalclubs te zijn aangegeven.
Meestal is dat in de vorm:
sport = soccer
description = Alphense Boys , vv, Alphen aan den Rijn ZH>31-172-492774

meestal verander ik dit handmatig naar:
name = Alphense Boys
leisure = pitch
phone = 31-172-492774
sport = soccer

Graag wil ik weten of het mogelijk is om dit bij alle al aanwezige
voetbalclubs via een script om te bouwen.
Ik denk dat dit veel werk scheeld.

Ronald

Re: Voetbalclubs

Stefan de Konink-3
Ronald wrote:

> [...]
> sport = soccer
>
> Graag wil ik weten of het mogelijk is om dit bij alle al aanwezige
> voetbalclubs via een script om te bouwen.

Sure, ik kan je wel een lijstje met alle nodes geven :) Maar je zult wel
even iets moeten bakken dat dit soort meuk op kan halen.

Stefan

Re: Voetbalclubs

Floris Looijesteijn
dat klinkt als een import, zit er geen source bij?

ik dacht dat leisure=pitch alleen voor schopveldjes enzo was. maar volgens
de beschrijving kan het ook voor normale sportvelden. ik vind alleen in
dit geval het niet zo passen omdat er meestal meerdere velden zijn en jij
het waarschijnlijk over een node hebt.

groet,
floris

> [...]
> sport = soccer
>
> Graag wil ik weten of het mogelijk is om dit bij alle al aanwezige
> voetbalclubs via een script om te bouwen.

Re: Voetbalclubs

Maarten Deen
Floris Looijesteijn wrote:
> dat klinkt als een import, zit er geen source bij?

Geen source, maar het moet wel een import zijn. Ik zie overal dergelijke tags
bij voetbalvelden. Daar heeft iemand waarschijnlijk met data van de KNVB wat
ingevoegd.

Kijk maar eens naar nodes rond id 34048600.

Maarten

Re: Voetbalclubs

Theun
Ik dacht dat deze POI 's gewoon onderdeel waren van de AND-data import.

Theun

2009/4/7 Maarten Deen <[hidden email]>
Floris Looijesteijn wrote:
> dat klinkt als een import, zit er geen source bij?

Re: Voetbalclubs

Floris Looijesteijn
Voor zover ik weet zaten die er niet in.

Floris

> Ik dacht dat deze POI 's gewoon onderdeel waren van de AND-data import.
>
> Theun

Re: Voetbalclubs

Theun
Hm, stom,
Met al die mogelijkheden om de history te bekijken had ik dat ook wel kunnen bedenken. Zijn blijkbaar een maand voor de AND import toegevoegd (aug. 2007).
In de data-overlay op openstreetmap.org staat er echter geen naam bij " edited by". Hier staat " private user ", geen idee wat dat inhoudt.

Theun,

On Wed, 8 Apr 2009, Theun wrote:

> [...]
> In de data-overlay op openstreetmap.org staat er echter geen naam bij "
> edited by". Hier staat " private user ", geen idee wat dat inhoudt.

Vroegah kon je zeggen dat je anoniem wilde OSM'en ;)

Stefan

Re: Voetbalclubs

Maarten Deen
Stefan de Konink wrote:

> Vroegah kon je zeggen dat je anoniem wilde OSM'en ;)

In de history is het "user" veldje dan ook niet ingevuld:
<node id="34048598" lat="51.32221" lon="6.00905" visible="true"
timestamp="2007-08-12T01:42:33+01:00">
  <tag k="created_by" v="JOSM"/>
  <tag k="description" v="Helden , vv, Lb>31-77-3074041"/>
  <tag k="sport" v="soccer"/>
</node>

Maarten