blog.openstreetmap.nl

Stefan de Konink-3
Hoi,

Vanmorgen werd ik door PeeWee gewezen op het feit dat op het forum een tip
binnen kwam dat de WordPress blog van OpenStreetMap.nl vreemde linkjes
bevatte. Gezien de blog /automatisch/ word bijgewerkt en op een los hosting
account draait vind ik dat nogal zorgelijk.

Gezien de laatste persoon die op die site heeft geblogd ondergetekende is,
en alleen Milo ooit om een wachtwoord reset heeft gevraagd is mijn vraag
het volgende:

Is er behoefte om blog.openstreetmap.nl in leven te houden eventueel als
www.openstreetmap.nl? Zo ja, wie gaat het bijhouden? Zo nee, dan zou ik de
boel graag willen archiveren en Oxilion vragen om dit hosting pakket uit te
zetten.

--
Stefan

Re: blog.openstreetmap.nl

Marc Zoutendijk
Stefan,

Op 11 feb. 2017, om 16:56 heeft Stefan de Konink <[hidden email]> het volgende geschreven:

[...]

Ik was niet eens van het bestaan op de hoogte! Heel erg actueel was het ook al niet, en ik geloof dat het aantal kanalen dat we nu tot onze beschikking hebben al meer dan genoeg is en regelmatig zorgt voor verwarring.

Voor mij mag het in het archief….

Marc.

Re: blog.openstreetmap.nl

St Niklaas

Stefan,

Goede vraag, ik zie het voor het eerst, praktisch sluiten IMHO.

Er zijn toch al te veel Fora die aan OSM gelieerd zijn.

Nick

Ps maar als er een vrijwilliger komt die het in de lucht wil gaan houden, ga uwes ganges en draag het over.

Re: blog.openstreetmap.nl

Stefan de Konink-3
> Ps maar als er een vrijwilliger komt die het in de lucht wil
> gaan houden, ga uwes ganges en draag het over.

Ik heb nog wat liefde gegeven aan de wordpress installatie. Hij is nog niet
weg.

--
Stefan

Re: blog.openstreetmap.nl

Hugo hölscher
Is de blog soms slachtoffer van het recent ontdekte lek in PHPMailer?

Er is overigens een patch on het lek te dichten.

Groet Hugo