nieuw paleis soestdijk

Steven Ottens
Hoi allemaal,

Zover ik weet hebben we met een nieuwe koning geen Nieuw Paleis
Soestdijk gekregen. Maar de one-time user heinograpi heeft 3 maanden
geleden het paleis op de kaart getekend:
http://www.openstreetmap.org/user/Heinograpi/history#map=18/52.19260/5.27412&layers=QD

Iemand met local knowledge die daar wat zinnigs over kunnen zeggen?

groet,
Steven

Re: nieuw paleis soestdijk

Marc Zoutendijk

Op 5 mei 2015, om 16:43 heeft Steven M. Ottens <[hidden email]> het volgende geschreven:

> [...]
>
> Iemand met local knowledge die daar wat zinnigs over kunnen zeggen?

Ik plaast jouw bericht ook op het forum Steven, volgens mij een geval van opzettelijke kaartvernieling.

Marc.

> [...]

> Zover ik weet hebben we met een nieuwe koning geen Nieuw Paleis Soestdijk gekregen. Maar de one-time user heinograpi heeft 3 maanden geleden het paleis op de kaart getekend:

Ik heb deze heinograpi een bericht gestuurd.
Afwachten van wat hij zegt!

Marc.