server status

Dieter Van Uytvanck
Hallo allemaal,

Jullie weten er vast al van maar voor de volledigheid: ik krijg
momenteel niks meer te zien qua rendering op de NL tileserver.

gr,
Dieter

Re: server status

Roeland Douma
Goeden avond,

Er wordt gepoogd de postgresql database te migreren zodat we diffs op de
database kunnen gaan draaien.

Excuses voor het ongemak.

--Roeland

On Wednesday 11 February 2009 22:31:44 Dieter Van Uytvanck wrote:

> [...]
>
> Jullie weten er vast al van maar voor de volledigheid: ik krijg
> momenteel niks meer te zien qua rendering op de NL tileserver.

Re: server status

rob-3-3
was dit een planned maintenance ;)
en waar kan ik die terug vinden  ?

gr
Rob

Op 11 februari 2009 22:42 schreef Roeland Douma <[hidden email]> het volgende:
> [...]

> Jullie weten er vast al van maar voor de volledigheid: ik krijg
> momenteel niks meer te zien qua rendering op de NL tileserver.

Re: server status

Roeland Douma
Plannen is een groot woord he. Het lag in de planning/stond op het todo
lijstje is dat ook goed?

Maar we renderen weer. Er zal helemaal naar een nieuw postgres versie moeten
worden geupgrade. Opzich geen probleem maar deze zit nog niet in de centos
repo's dus dat wordt zelf compilen. Kortom binnenkort meer (hoop ik).

Groet,
--Roeland